Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. zaopatrzenia
Miejsce pracy: ŁódźObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- ścisła współpraca z dostawcami i działem realizacji zamówień,
- tworzenie zgłoszeń i wysyłanie zamówień w systemie SAP,
- współpraca z dostawcami w zakresie terminów oraz wymagań dotyczących dostawy,
- czuwanie nad terminowością dostaw,
- prowadzenie procesu reklamacji w przypadku stwierdzonych niezgodności.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wysokie zdolności analityczne,
- umiejętność obsługi programu Excel,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy zarówno samodzielnej jak i w grupie,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w mowie i w piśmie) - warunek konieczny.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze etatu,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w renomowanej firmie produkcyjnej,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.