Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/05/2019.

Specjalista/ka ds. technicznych (branża FMCG)

Wałcz, Złotów, Piła, Borucino, wielkopolskie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • nadzór techniczny nad maszynami i urządzeniami oraz prowadzenie dokumentacji maszyn i urządzeń (w tym również UDT),
  • planowanie i organizowanie działań prewencyjnych, remontowych, naprawczych oraz prac konserwacyjnych,
  • dbanie o terminowe wykonanie przeglądów maszyn,
  • koordynowanie pracy podległego zespołu mechaników i elektryków,
  • zarządzanie gospodarką magazynową części zamiennych i dbanie o optymalny stan zapasów,
  • uczestnictwo w procesie planowania kosztów i budżetu w dziale utrzymania ruchu.

Wymagania:
  • min. 5-letnie doświadczenie w dziale utrzymania ruchu, w firmie produkcyjnej (mile widziane z branży FMCG),
  • wykształcenie wyższe techniczne - mile widziane z zakresu mechaniki i budowy maszyn i/lub elektryki,
  • doświadczenie w prowadzenia grupy osób technicznych (wyznaczanie i koordynowanie pracy),
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego,
  • znajomość zasad tworzenia i czytania rysunku technicznego oraz schematów inżynierskich,
  • mile widziana znajomość programów rysunkowych typu CAD (np. AutoCAD),
  • mile widziane posiadanie aktualnych uprawnień elektroenergetycznych do 1 kV,
  • dobra organizacja pracy własnej, terminowość, inicjatywa w działaniu, komunikatywność,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na stabilnych warunkach zatrudnienia, z realnymi możliwościami podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju w strukturach firmy (uczestnictwo w projektach rozwojowych oraz swoboda we wdrażaniu inicjatyw w dziale),
  • dużą samodzielność w działaniu oraz otwartość na inicjatywy mające na celu podniesienie sprawności funkcjonowania działu utrzymania ruchu,
  • pracę w dopasowanych do potrzeb godzinach pracy (elastyczność),
  • kompleksowe wdrożenie na stanowisko pracy,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia (wynagrodzenie podstawowe + premia motywacyjna),
  • bogaty pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna,
  • miejsce pracy: Borucino (województwo wielkopolskie, powiat złotowski, gmina Okonek).

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis
Zapisz ofertę
do góry