Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/09/2021.

Specjalista/ka ds. Sprzedaży (praca stacjonarna)

Poznań,, wielkopolskie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • obsługa zapytań ofertowych i zamówień.
  • opracowywanie ofert,
  • prowadzenie negocjacji handlowych,
  • nadzór nad jakością i terminowością realizacji zamówień,
  • obsługa posprzedażowa kontraktów,
  • wystawianie niezbędnych dokumentów handlowych,
  • dbałość o wysoką jakość obsługi klienta.

Wymagania
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w dziale sprzedaży lub dziale eksportu,
  • mile widziane doświadczenie w branży morskiej,
  • znajomości pakietu MS Office,
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
  • znajomość j. niemieckiego i/lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem,
  • prawo jazdy kat. B - czynne.

Oferujemy
  • stałą pracę na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę biurową od poniedziałku do piątku,
  • wdrożenie i przeszkolenie na stanowisko pracy,
  • przestrzeń do wdrażania usprawnień w firmie,
  • pakiet benefitów socjalnych, szkoleń oraz wiele innych.
Osoba odpowiedzialna za proces rekrutacji: Mateusz Wesołowski, tel. +48 609 080 952.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry