
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista/ka ds. rozwoju wizerunku marki
Miejsce pracy: PoznańDla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej zlokalizowanej w Poznaniu poszukujemy osoby gotowej do objęcia stanowiska Junior Brand Manager
Obowiązki:
- Tworzenie i realizowanie strategii rozwoju podległych brandów,
- Odpowiedzialność za rozumienie roli marki w życiu konsumenta oraz tworzenie angażujących doświadczeń z marką,
- Planowanie i koordynowanie procesu wprowadzania nowych produktów na rynek,
- Aktywna współpraca z innymi działami, w szczególności z działem sprzedaży, planowania oraz R&D,
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje packagingowe, reklamowe oraz badań rynkowych),
- Monitorowanie, analizowanie i ocenianie danych handlowych oraz otoczenia rynkowego.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu/zarządzania - preferowane,
- Min. 2 lata doświadczenia w firmie FMCG (produkty spożywcze) na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych,
- Praktyczna umiejętność pracy z danymi AC Nielsen,
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Excel, PowerPoint, Word),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Wysoka świadomoś biznesowa,
- Bardzo dobra orientacja w zakresie nowych mediów oraz aktywacji angażujących konsumenta popartych wynikami,
- Komunikatywność, otwartość oraz kreatywność w myśleniu oraz nastawienia na szukanie rozwiązań.
Korzyści:
- Praca u lidera kategorii z doskonale rozpoznawalną marką,
- Praca w modelu hybrydowym (2 dni HO, 3 dni praca z biura w Poznaniu),
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych,
- Szkolenia w trakcie pracy pomagające w rozwoju zawodowym i osobistym,
- Program poleceń pracowniczych,
- Pakiet benefitów: opieka medyczna w LuxMed, karta sportowa oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- Świąteczne świadczenia pieniężne.
