#

Specjalista/ka ds. rozwoju wizerunku marki

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista/ka ds. rozwoju wizerunku marki

Miejsce pracy: Poznań
4-19-72577

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej zlokalizowanej w Poznaniu poszukujemy osoby gotowej do objęcia stanowiska Junior Brand Manager

Obowiązki:
- Tworzenie i realizowanie strategii rozwoju podległych brandów,
- Odpowiedzialność za rozumienie roli marki w życiu konsumenta oraz tworzenie angażujących doświadczeń z marką,
- Planowanie i koordynowanie procesu wprowadzania nowych produktów na rynek,
- Aktywna współpraca z innymi działami, w szczególności z działem sprzedaży, planowania oraz R&D,
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje packagingowe, reklamowe oraz badań rynkowych),
- Monitorowanie, analizowanie i ocenianie danych handlowych oraz otoczenia rynkowego.

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu/zarządzania - preferowane,
- Min. 2 lata doświadczenia w firmie FMCG (produkty spożywcze) na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych,
- Praktyczna umiejętność pracy z danymi AC Nielsen,
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Excel, PowerPoint, Word),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Wysoka świadomoś biznesowa,
- Bardzo dobra orientacja w zakresie nowych mediów oraz aktywacji angażujących konsumenta popartych wynikami,
- Komunikatywność, otwartość oraz kreatywność w myśleniu oraz nastawienia na szukanie rozwiązań.

Korzyści:
- Praca u lidera kategorii z doskonale rozpoznawalną marką,
- Praca w modelu hybrydowym (2 dni HO, 3 dni praca z biura w Poznaniu),
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych,
- Szkolenia w trakcie pracy pomagające w rozwoju zawodowym i osobistym,
- Program poleceń pracowniczych,
- Pakiet benefitów: opieka medyczna w LuxMed, karta sportowa oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- Świąteczne świadczenia pieniężne.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi