Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/08/2019.

Specjalista/ka ds. planowania produkcji (branża FMCG)

Charzyno, zachodniopomorskie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • planowanie procesu produkcji zgodnie z aktualnymi potrzebami klientów oraz w oparciu o harmonogramy produkcji oraz dostępne surowce, półprodukty i zasoby ludzkie,
  • tworzenie planów produkcji oraz analiza procesu produkcji (wykrywanie obciążeń produkcji, usprawnianie procesu, optymalizacja),
  • bieżące prognozowanie procesu produkcyjnego w oparciu o dane i estymacje sprzedaży w poszczególnych okresach czasu.

Wymagania:
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane w branży spożywczej),
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (używany na co dzień w pracy),
  • atutem będzie ukończenie studiów wyższych z zakresu zarządzania procesami produkcyjnymi,
  • dobra znajomość pakietu MS Office (w tym głównie MS Excel),
  • motywacja do podjęcia pracy w Charzynie k. Kołobrzegu na długi czas,
  • umiejętność pracy w zespole kilkuosobowym, dobra organizacja pracy własnej oraz pod presją czasu.

Oferujemy:
  • pracę w prestiżowej firmie z branży FMCG,
  • możliwość pogłębiania wiedzy zawodowej poprzez ciągły udział w szkoleniach oraz projektach optymalizacyjnych,
  • lekcje języka angielskiego, dzięki czemu będziesz mieć szansę stale podnosić swoje kompetencje językowe,
  • stabilną pracę na cały etat w oparciu o umowę o pracę oraz pakiet świadczeń socjalnych (w tym prywatną opiekę medyczną dla pracownika i rodziny),
  • terminowy wpływ wynagrodzenie za sumienną pracę na konto,
  • pewność rozwoju oraz zapewnienie o chęci długofalowej współpracy z firmą.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Praca na produkcji
do góry