Opis stanowiska pracy
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Warszawa Mokotów
NR REF.: 1191836
Dla naszego Klienta, światowego lidera w zakresie usług leasingu i zarządzania flotą samochodową poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty/ki ds. obsługi klienta z językiem angielskim.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Obsługę Klientów oraz utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów,
- Odpowiadanie na zapytania Klientów,
- Koordynację procesu zamawiania i dostarczania samochodów,
- Koordynację procesu serwisowania pojazdów, przedłużania polis ubezpieczeniowych,
- Zarządzanie umowami leasingu,
- Pomoc dotycząca optymalizacji flot Klientów,
- Utrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi Klientami,
- Ewidencjonowanie reklamacji złożonych przez Klienta,
- Bieżące wsparcie Klienta i udzielanie odpowiedzi na zapytania dotycząc realizacji postanowień kontraktowych,
- Wsparcie Kierownika ds. Obsługi Klientów.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Znajomości angielskiego na poziomie komunikatywnym - B1,
- Dobrej organizacji pracy własnej,
- Komunikatywności i otwartości,
- znajomości pakietu MS Office.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową, przyjazną pracę w międzynarodowym środowisku, szeroki pakiet benefitów oraz możliwości rozwoju. Praca hybrydowa, z biura obok metra Wilanowska.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa