Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista/-ka ds. kadr i płac z j. niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Naliczanie wynagrodzeń, w tym wynagrodzeń dla osób oddelegowanych
- Dokonywanie potrąceń zgodnie z przepisami i sporządzanie listy płac pracowników i zleceniobiorców
- Zarządzanie danymi związanymi z zatrudnieniem, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo płacowym oraz prowadzenie akt osobowych
- Naliczanie wynagrodzeń, dokonywanie potrąceń zgodnie z przepisami i sporządzanie listy płac
- Udzielanie pracownikom informacji w zakresie kadrowo-płacowym, przygotowanie zaświadczeń
- Sporządzanie obowiązujących deklaracji, sprawozdań dla potrzeb ZUS, US, GUS, PFRON
- Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku
- Monitorowanie terminowości badań lekarskich oraz współpraca z zakresu BHP
- Realizacji spraw kadrowych (urlopy, nieobecności, zaświadczenia, świadectwa pracy, sporządzanie umów o pracę i aneksów)
- Przygotowywanie zestawień i dokumentów związanych z realizacją PPK
- Kontakt z Klientami i Instytucjami niemieckojęzycznymi
Oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2 - wymóg obligatoryjny
- Wykształcenia wyższego - mile widziane w zakresie kadr i płac lub pokrewne
- Bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych, ochrony danych osobowych
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętności analitycznego myślenia, dokładności, skrupulatności, odpowiedzialności i zaangażowania w pracę
- Dobrej organizacji pracy, dobrego poziomu komunikacji interpersonalnej, zaangażowania i terminowości
- Praktyczna umiejętność dokonywania rozliczeń z ZUS (znajomość programu Płatnik), US, PFRON
- Umiejętność pracy w zespole
Mamy do zaoferowania:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00 w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Wynagrodzenie dopasowane do umiejętności i doświadczenia
- Realne możliwości podnoszenia kompetencji
- Dodatkowe benefity (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, bezpłatne masaże relaksacyjne)
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop oraz telefon)
- Pracę w atmosferze wzajemnego szacunku i uznania
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.