Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0430


Obowiązki:

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w systemie elektronicznym Kadr VULCAN, prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia oraz po zatrudnieniu, przygotowanie skierowań na badania lekarskie, wstępne, okresowe oraz kontrolne, sprawowanie nadzoru nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń okresowych pracowników z zakresu BHP, przygotowanie i prowadzenie rejestru spraw bieżących, wykonywanie miesięcznych tabel wynagrodzeń pracowników, prowadzenie poprawności merytorycznej i legalnej przygotowanej dokumentacji, wykonywanie kontroli w ramach kontroli zarządczej w zakresie znajomości przepisów prawa w zakresie powierzonych dokumentów, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie zgłoszenia i wyrejestrowania do ZUS, sporządzanie deklaracji PFRON, przygotowanie danych do sprawozdań GUS, ZUS, Urzędu Miasta Świnoujście. Odbiór zakładu główny księgowy / strona Bp. UMi Świnoujście.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, kierunek: KADRY

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: KADRY

Pozostałe wymagania:

  • Wykształecenie: Wyższe lub średnieKierunek/specjalność: KADRY Doświadczenie zawodowe: Wyższe - co najmniej 1 rok stażu pracy na stanowisku o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku Średnie - co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku.Umiejętności - uprawnienia: Posiada znajomość regulacji prawnych: Kodeks pracy,karta nauczyciela,ustawa o pracownikach samorządowych,znajomość obsługi komputera, obsługa systemu VULCAN oraz programu PłatnikOkres zatrudnienia: Umowa na 6 miesięcy z możliwościąprzedłużenia na cas nieokreślonyMiejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: ul.Wojska Polskiego 1/5 72-600 ŚwinoujściePraca w godzinach: 7:00 - 15:00


Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: .

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/08/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi