#

INSPEKTOR DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Świnoujście, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0455


Obowiązki:

prowadzenie ewidencji mienia MOPR, coroczna weryfikacja ilościowa mienia, prowadzenie okresowej inwentaryzacji, ,prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją zamówień publicznych do 130000zł a także sporządzanie sprawozdań z ich wykonania, dokonywanie zakupów wyposażenia do MOPR , urządzeń biurowych, środków czystości, nadzór i organizowanie pracy Pań sprzątających oraz konserwatora.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • dokładność, skrupulatność, uczciwość, zorganizowanie, punktualność, rzetelność
  • komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie, motywacja do pracy, dyspozycyjność

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • [Inne] : podstawowa znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych, inwentaryzacji


Miejsce pracy: Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/08/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi