#

Specjalista Help Desk (z językiem angielskim)

it WORKS

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Znasz języki obce, lubisz i cenisz możliwość kontaktów w językach obcych – mamy naprawdę szerokie grono klientów zagranicznych więc możesz u nas pracować w projektach międzynarodowych, szlifować języki i zobaczyć, jak pracuje się w innych kulturach. Ciągle uczysz się i doskonalisz języki lub nowe zagadnienia techniczne?

Opis stanowiska:

  • obsługa użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia
  • rozwiązywanie incydentów w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
  • rejestrowanie i klasyfikowanie zgłoszeń technicznych, zdalne rozwiązywanie problemów
  • zgłaszanie awarii / usterek urządzeń i systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych
  • ewidencja i dystrybucja sprzętu informatycznego

Oferujemy:

  • pracę w profesjonalnym zespole
  • dostęp do narzędzi i technologii wykorzystywanych w pracy w Service Desk i wsparciu IT użytkowników
  • miłą atmosferę pracy
  • możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze systemów informatycznych

Wymagania

  • wykształcenie informatyczne lub pokrewne (pod uwagę brani będą również studenci studiów zaocznych)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (praktyczna weryfikacja podczas rozmowy)
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia i diagnozowania problemów
  • znajomość budowy i zasady działania komputera
  • znajomość obsługi sprzętu biurowego i jego eksploatacji
  • dobra, praktyczna znajomość systemu Windows 7, 10 oraz pakietu MS Office
  • znajomość zagadnień dotyczących współdzielenia zasobów (plików, drukarek)
  • znajomość podstawowych zagadnień i konfiguracji sieci LAN

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy jako pomoc techniczna dla użytkowników

 

Prezentacja firmy

W it WORKS łączymy najlepsze praktyki rynkowe i wieloletnie dośw... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi