Opis stanowiska pracy
Znasz języki obce, lubisz i cenisz możliwość kontaktów w językach obcych – mamy naprawdę szerokie grono klientów zagranicznych więc możesz u nas pracować w projektach międzynarodowych, szlifować języki i zobaczyć, jak pracuje się w innych kulturach. Ciągle uczysz się i doskonalisz języki lub nowe zagadnienia techniczne?
Opis stanowiska:
- obsługa użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia
- rozwiązywanie incydentów w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
- rejestrowanie i klasyfikowanie zgłoszeń technicznych, zdalne rozwiązywanie problemów
- zgłaszanie awarii / usterek urządzeń i systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych
- ewidencja i dystrybucja sprzętu informatycznego
Oferujemy:
- pracę w profesjonalnym zespole
- dostęp do narzędzi i technologii wykorzystywanych w pracy w Service Desk i wsparciu IT użytkowników
- miłą atmosferę pracy
- możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze systemów informatycznych
Wymagania
- wykształcenie informatyczne lub pokrewne (pod uwagę brani będą również studenci studiów zaocznych)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (praktyczna weryfikacja podczas rozmowy)
- komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia i diagnozowania problemów
- znajomość budowy i zasady działania komputera
- znajomość obsługi sprzętu biurowego i jego eksploatacji
- dobra, praktyczna znajomość systemu Windows 7, 10 oraz pakietu MS Office
- znajomość zagadnień dotyczących współdzielenia zasobów (plików, drukarek)
- znajomość podstawowych zagadnień i konfiguracji sieci LAN
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy jako pomoc techniczna dla użytkowników
Prezentacja firmy
W it WORKS łączymy najlepsze praktyki rynkowe i wieloletnie dośw...
W it WORKS łączymy najlepsze praktyki rynkowe i wieloletnie doświadczenie, świadcząc usługi dla biznesu i działów IT. Działamy na rynku usług od 2001 roku na stałe współpracując z ponad 250 klientami i wspierając w codziennej pracy ponad 40 000 użytkowników w 31 krajach. Od 2017 roku działamy w ramach Grupy Technologicznej Euvic.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/07/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe inżynierskie
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis