W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. zarządzania zamówieniami z j. francuskim (100% zdalnie)
Miejsce pracy: WrocławDla naszego Klienta, międzynarodowej korporacji, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalisty ds. zarządzania zamówieniami z j. francuskim
Miejsce pracy: Kraków, Łódź lub 100% zdalnie
Główne obowiązki:
- odpowiedzialność za przyjmowanie i procesowanie zamówień
- udzielanie informacji na temat wycen, produktów, zmianach w zamówieniach czy stanie magazynowym
- utrzymywanie kontaktu z klientem zewnętrznym
- współpraca z działem sprzedaży
Wymagania:
- co najmniej roczne doświadczenie w obszarze order management lub w obsługi klienta w firmie produkcyjnej
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego oraz francuskiego (min. B2)
- mile widziana znajomość Salesforce
Korzyści:
- umowę o pracę
- pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa
- rozbudowane wdrożenie na stanowisko
- możliwość rozwoju w obszarze finansowym poprzez szkolenia