#

Specjalista ds. Zarządzania Uprawnieniami

Alior Bank S.A.

Kraków, małopolskie

Alior Bank S.A.

Specjalista ds. Zarządzania Uprawnieniami

Alior Bank S.A.

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • uczestnictwie w procesie zarządzania uprawnieniami do systemów teleinformatycznych wykorzystywanych w banku (weryfikacja wniosków, nadawanie uprawnień i dostępów, kontrola uprawnień),
  • monitorowaniu procesu opiniowania i obsługi wniosków o uprawnienia,
  • kontrolowaniu uprawnień do systemów teleinformatycznych.

Jeśli jesteś osobą, która:

  • bardzo dobrze zna MS Excel,
  • zna VBA i SQL (mile widziane)
  • potrafi pracować zespołowo,
  • ma zdolność do szybkiego uczenia się,
  • ma umiejętność analitycznego myślenia,
  • ma wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce,
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia,
  • bogaty pakiet socjalny (karta MultiSport, opieka medyczna Luxmed, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, itp.).

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Alior Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi