#

Project Manager (obszar logistyczno-magazynowy)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Project Manager (obszar logistyczno-magazynowy)

Miejsce pracy: Łódź
9-21-67595
Wynagrodzenie: 8500 - 11000 PLN

Dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm na rynku łódzkim, poszukujemy Project Managera w obszarze logistyczno-magazynowym.

Firma jest stabilna, ma bardzo bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, cieszy się dobrą opinią i cały czas się rozwija.

Zadania PM:
- planowanie, koordynowanie i nadzór nad realizowanymi projektami i zespołami projektowymi;
- określanie ram czasowych projektu i monitorowanie założonego harmonogramu;
- ustalanie zasobów potrzebnych do wykonania projektu;
- prowadzenie dokumentacji i cykliczne raportowanie statusów zarządzanych projektów;
- identyfikacja i ocena ryzyka związanego z projektami.

Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu projektami z obszaru logistyczno-magazynowego (warunek konieczny)
- praktyczna znajomość dowolnej metodologii zarządzania projektami;
- wiedza z obszaru logistyki magazynowej i innowacyjnych technologii;
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji i komunikację mailową;
- znajomość systemu SAP;
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- gotowość do pracy stacjonarnej (Rzgów/Łódź).

Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- opieka medyczna;
- karnet sportowy;
- dofinansowanie do wczasów pod gruszą;
- możliwość rozwoju w strukturach firmy;
- dofinansowanie do kursu języka angielskiego oraz studiów podyplomowych;
- imprezy integracyjne oraz przyjazna, swobodna atmosfera;
I wiele, wiele innych benefitów!

* Podane widełki płacowe wynikają z naszych obserwacji obecnej sytuacji na lokalnym rynku. Finalnie będą zależeć od dotychczasowego doświadczenia kandydata, praktycznej wiedzy, poziomu znajomości języka i narzędzi oraz przebiegu rozmowy rekrutacyjnej.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi