#

Specjalista ds. Zarządzania Majątkiem Trwałym

P.P. „Porty Lotnicze”

WARSZAWA, mazowieckie

P.P. „Porty Lotnicze”

Specjalista ds. Zarządzania Majątkiem Trwałym

Od: P.P. „Porty Lotnicze”
Miejsce pracy: WARSZAWA

P.P. „Porty Lotnicze”

- zajmuje się świadczeniem usług na rzecz pasażerów i linii lotniczych oraz m.in. budową i eksploatacją lotnisk.

- zarządza trzema portami lotniczymi - w Warszawie, Zielonej Górze i Radomiu.

- posiada udziały w spółkach świadczących obsługę naziemną (handling), kontrolę bezpieczeństwa w portach lotniczych oraz wykonujących usługi pozalotnicze.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Zarządzania Majątkiem Trwałym
Nr Ref. 109/19

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Prowadzenie analiz dot. optymalizacji kosztów i przychodów wynikających z wykorzystania obiektów i infrastruktury Przedsiębiorstwa;
  • Czynny udział w procesie tworzenia krótkoterminowych i wieloletnich Planów Inwestycji i Remontów PPL oraz prowadzenie analiz dot. uzasadnienia realizacji zadań w oparciu o zasady zarządzania majątkiem trwałym;
  • Prowadzenie projektów oraz czynny udział w pracach zespołów zadaniowych dla zadań realizowanych w obszarze dotyczącym zarządzania majątkiem trwałym Przedsiębiorstwa;
  • Prowadzenie analiz zgodności realizacji zadań na majątku z przyjętymi planami, aktualności i kompletności danych nt. majątku i raportowanie ich do przełożonych;
  • Prowadzenie analiz rynku nieruchomości oraz bieżącego stopnia wykorzystania (w tym komercyjnego) budynków i powierzchni, przy stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi oraz przygotowywanie raportów i rekomendacji dla Zarządu Przedsiębiorstwa.

NASZE WYMAGANIA

  • Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu: technicznym, ekonomicznym, gospodarowania nieruchomościami, zarządzania lub studia podyplomowe w tym zakresie / ukończenie kursów specjalistycznych z obszaru analizy i oceny przedsięwzięć inwestycyjnych;
  • Min. 6 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku samodzielnym w obszarze dot. zarządzania majątkiem trwałym i prowadzenia zadań w całym cyklu istnienia majątku trwałego;
  • Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów w obszarze zarządzania majątkiem trwałym, umiejętność analizy i oceny zasadności realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawnych z obszaru procesu inwestycyjnego, w tym planowania i weryfikacji zadań inwestycyjnych i remontowych oraz doświadczenie praktyczne w tym zakresie, mile widziana znajomość przepisów rodziny norm ISO 5500x dot. zarządzania majątkiem trwałym.

OFERUJEMY

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Szeroki zakres świadczeń pozapłacowych;
  • Przyjazną atmosferę pracy.

 

Zainteresowane osoby prosimy o złożenie CV do dnia 31.08.2019r. klikając przycisk APLIKUJ

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi