#

Specjalista ds. zamówień z językiem czeskim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Zabrze, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. zamówień z językiem czeskim

Miejsce pracy: Zabrze
7-6-69662

We współpracy z naszym Klientem, firmą produkcyjną, wspieramy rozwój zespołu dedykowanemu dystrybucji a konkretnie działu zamówień. Poszukujemy osoby, który dobrze posługuję się językiem czeskim, zainteresowanej objęciem stanowiska: Specjalisty ds. zamówień ze znajomością języka czeskiego.
System pracy: hybrydowy
Lokalizacja: Zabrze
Główne zadania na stanowisku obejmują:
- współpraca z działami obsługi klienta i planowania zapasów w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień,
- odpowiadanie na zapytania telefoniczne i e-mailowe,
- administrowanie danymi w systemie SAP, dbanie o ich wysoką jakość,
- zarządzanie zamówieniami w systemie (m.in. wprowadzanie, modyfikacja, anulowanie),
- optymalizacja i standaryzacja procesów obsługi zamówień,
- budowanie dobrego wizerunku firmy.

Wymagania:
- bardzo dobry poziom języka czeskiego,
- dobry poziom języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
- doświadczenie zawodowe z zakresu obsługi klienta lub logistyki – mile widziane,
- znajomość SAP będzie dodatkowym atutem.

Korzyści:
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy,
- możliwość rozwoju międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- stabilność zatrudnienia,
- hybrydowa praca,
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- pakiet benefitów pozapłacowych: MultiKafeteria.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi