
Specjalista ds. zamówień i obsługi klienta z j. niemieckim
Location: Poznań
Jeżeli jesteś nastawiony na klienta i jego kompleksową obsługę, lubisz rozmawiać i ustalać szczegóły, a dodatkowo chcesz podjąć pracę , w której będziesz miał możliwość pracy z systemami - Aplikuj!
Twoje zadania:
- Bieżący kontakt ze Spółką niemiecką w związku z ustalaniem zamówień zakupowych;
- Negocjowanie i uzgadnianie terminów dostaw dla Spółki w Niemczech;
- Zarządzanie i administrowanie zamówieniami, opisywanie ich w systemie;
- Kontakt z dostawcami i kontrola terminów;
- Weryfikacja faktur dla zamówień zakupowych;
- Raportowanie bezpośrednio do stały kontakt z działem zakupów w Niemczech.
Oczekiwania:
- Zorientowanie na obługę klienta - kluczowe
- Biegła znajomość języka niemieckiego (minimum poziom B2);
- Wykształcenie wyższe;
- Doświadczenie w obszarze zakupów – mile widziane;
- Własna inicjatywa, motywacja i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- Znajomość systemu SAP i MS Office.
Oferujemy:
- Bardzo konkurencyjny system wynagrodzenia
- Pracę w godzinach biurowych
- Pracę zdalnie oraz w biurze w Poznaniu - gotowość do pracy stacjonarnej
- umowę o pracę

Please apply with the Apply button on the right side of this job offer.

To learn more about Antal, please visit www.antal.pl
