Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Specjalista ds. zamówień i obsługi klienta z j. niemieckim
Location: Poznań
Jeżeli jesteś nastawiony na klienta i jego kompleksową obsługę, lubisz rozmawiać i ustalać szczegóły, a dodatkowo chcesz podjąć pracę , w której będziesz miał możliwość pracy z systemami - Aplikuj!
Twoje zadania:
Bieżący kontakt ze Spółką niemiecką w związku z ustalaniem zamówień zakupowych;
Negocjowanie i uzgadnianie terminów dostaw dla Spółki w Niemczech;
Zarządzanie i administrowanie zamówieniami, opisywanie ich w systemie;
Kontakt z dostawcami i kontrola terminów;
Weryfikacja faktur dla zamówień zakupowych;
Raportowanie bezpośrednio do stały kontakt z działem zakupów w Niemczech.
Oczekiwania:
Zorientowanie na obługę klienta - kluczowe
Biegła znajomość języka niemieckiego (minimum poziom B2);
Wykształcenie wyższe;
Doświadczenie w obszarze zakupów – mile widziane;
Własna inicjatywa, motywacja i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
Znajomość systemu SAP i MS Office.
Oferujemy:
Bardzo konkurencyjny system wynagrodzenia
Pracę w godzinach biurowych
Pracę zdalnie oraz w biurze w Poznaniu - gotowość do pracy stacjonarnej
umowę o pracę
Please apply with the Apply button on the right side of this job offer.
To learn more about Antal, please visit www.antal.pl
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?