Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. zakupów ze znajomością języka angielskiego
Miejsce pracy: GliwiceDo głównych zadań na stanowisku należeć będzie:
- koordynowanie procesów zakupowych materiałów około produkcyjnych,
- przetwarzanie zgłoszeń zapotrzebowania oraz tworzenie zamówień,
- przygotowywanie, rozsyłanie zapytań ofertowych,
- pozyskiwanie ofert oraz ustalanie szczegółów współpracy z dostawcami,
- nadzór terminowości realizacji dostaw,
- ścisła współpraca z innymi działami europejskich lokalizacji klienta.
Wymagania:
- doświadczenia w obszarze zakupów,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
- zaawansowane kompetencje komunikacyjne, otwartość na kontakt z dostawcami,
- znajomość procedur zakupowych,
- znajomość metod i technik negocjacji z dostawcami,
- samodzielność, zaangażowanie w realizację celów firmy.
Benefity:
- praca w międzynarodowej firmie z szeroką ekspozycją na kontakty międzynarodowe,
- udział w rozwoju nowego zakładu produkcyjnego,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze zakupów,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- praca w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku,
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, bonusy oraz gadżety, KARTA PLUXEE, świąteczne eventy i wiele innych.