Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/07/2020.

Specjalista ds. zakupów - rynek Agro

Wałbrzych, Opole, Wrocław, dolnośląskie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Główne zadania:
  • zarządzanie współpracą z dostawcami - gospodarstwami rolnymi na powierzonym terenie,
  • prowadzenie przetargów zakupowych w podległych kategoriach, kontraktacja produkcji - upraw żywieniowych u rolników,
  • negocjacje warunków kontraktu i przygotowywanie umów handlowych,
  • nadzorowanie jakości upraw, jakości dostarczanego surowca, ocena i kontrola rozwoju współpracy, przeprowadzanie audytów u dostawców,
  • uczestnictwo w targach, seminariach i konferencjach,
  • organizacja imprez z udziałem dostawców i klientów.

Wymagania:
  • wykształcenie kierunkowe (rolnictwo, biotechnologia, ogrodnictwo itp.), wiedza na temat agronomii, zarządzania gospodarstwem i uprawami - mile widziane
  • doświadczenie w pracy z gospodarstwami rolnymi (doradca klienta, agronom, przedstawiciel handlowy, inspektor nasienny),
  • doświadczenia w pracy zdalnej, odbywanie podróży na powierzonym obszarze,
  • zainteresowanie zagadnieniami z branży rolnej, zwłaszcza upraw alimentacyjnych
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca udział w międzynarodowych targach i konferencjach branżowych,
  • prawo jazdy kat. B,
  • kreatywność, sumienność, otwartość na wyzwania, łatwość nawiązywania relacji z rolnikami,
  • umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:
  • możliwość zdobywania zawodowego doświadczenia w pracy w międzynarodowej firmie produkcyjnej z sektora Agro/spożywczego w Polsce,
  • stabilne warunki zatrudnienia, umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, premie związane z realizacją celów wpisanych w strategię firmy, bogaty pakiet świadczeń dodatkowych.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/06/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Zakupy / Zaopatrzenie
do góry