Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów (m/k)
Miejsce pracy: BolesławiecObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- realizacja procesu zakupu materiałów oraz usług z uwzględnieniem parametrów: cena i jakość,
- utrzymywanie kontaktów oraz doskonalenie relacji z dostawcami,
- ocena rozwoju dostawców oraz poszukiwanie nowych dostawców,
- negocjacje zakupowe oraz redukcja kosztów zakupów,
- udział w realizacji projektów zakupowych na poziomie lokalnym i grupowym,
- analizowanie sprzedaży, prognoz i stanów magazynowych oraz planowanie dostaw w celu zapewnienia dostępności produktów i optymalizacji zapasów,
- monitoring terminów dostaw i płatności,
- monitoring i analiza rynku,
- sporządzanie raportów i dokumentacji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (mile widziani absolwenci),
- mile widziane doświadczenie na stanowisku w dziale zakupów,
- mile widziana znajomość systemu ERP,
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,
- zdolność analitycznego myślenia,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- gotowość do podróży służbowych,
- kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie,
- możliwość ciągłego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach,
- szeroki pakiet szkoleń i działań rozwojowych indywidualnych i grupowych,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności,
- bogaty pakiet socjalny,
- miłą atmosferę pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.