Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów (m/k)
Miejsce pracy: Bielsko-Biała, CieszynObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
- odpowiedzialność za obsługę zamówień klientów oraz składanie i autoryzację zamówień do dostawców, w ramach przydzielonych limitów,
- usprawnianie procesu zamówień, śledzenie dostaw, rozwiązywanie błędów w wysyłce i prowadzenie dokładnej dokumentacji zgodnie z ustalonymi wytycznymi firmy,
- współpraca z działem logistyki, w tym składaniem zamówień do dostawców,
- działanie zgodnie z standardami ISO oraz wsparcie w zakresie kontroli dokumentów, zakupów, kontroli procesów oraz zapisów jakości,
- rozwiązywanie problemów przy realizacji dostaw produktów i usług.
Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość koncepcji, procedur zakupów i zapasów,
- mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej, w dziale technicznym lub utrzymania ruchu,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- wielozadaniowość, umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, umiejętności negocjacyjne oraz rozwiązywania problemów,
- znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa komputera,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, bezpośrednio w strukturach naszego Klienta,
- przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- niezbędne narzędzia pracy.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.