#

Specjalista ds. zakupów komponentów stalowych

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Specjalista ds. zakupów komponentów stalowych

Miejsce pracy: Katowice
7-20-68671

Wraz z naszym Klientem, międzynarodową firmą produkcyjną, w związku z rozbudową struktur sprzedażowych, rozwojem portfolio produktowego, pozyskaniem nowej grupy Klientów i uruchomieniami dużej ilości nowych projektów, poszukujemy doświadczonego pracownika, który chciałby rozwijać się na stanowisku: Specjalista ds. zakupów komponentów stalowych.


Zakres obowiązków:

- tworzenie i wdrażanie strategii zakupowych w obszarze zakupów komponentów stalowych w zakresie podległych geograficznie rynków, ocena i akceptacja dostawców z zastosowaniem metod analizy ryzyka,
- tworzenie, wdrażanie oraz ciągła poprawa lokalnych procedur zakupowych,
- modyfikacja procesów w ramach procesu zakupowego,
- ścisła współpraca z wewnętrznymi działami firmy (Produkcja, Engineering, Nowe uruchomienia, UR; także z osobami z zagranicznych struktur zakupowych),
- inicjowanie działań mających na celu osiągnięcie określonego poziomu oszczędności poprzez rozwijanie współpracy z dostawcami, negocjacje jak i szukanie większych wolumenów zakupowych,
-kompleksowa współpraca z istniejącymi dostawcami, pozyskiwanie nowych dostawców oraz prowadzenie działań operacyjnych (koordynowanie aktywności administracyjnych, egzekwowanie realizacji warunków umowy, raportowanie działań w systemie).

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację werbalną i pisemną (warunek konieczny),
- doświadczenie w realizacji procesów zakupowych komponentów stalowych w firmie produkcyjnej,
- znajomość dokumentacji handlowej i procedur zakupowych,
- wysoki poziom umiejętności w zakresie komunikacji i negocjacji,
- samodzielność, zaangażowanie w realizację celów firmy, odpowiedzialność i nastawienie na współpracę.

Korzyści:
- samodzielne stanowisko pracy z szerokim zakresem decyzyjności i możliwością implementowania sprawdzonych rozwiązań w obszarze tworzenia strategii zakupowej,
- unikalna możliwość rozwoju przy realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów dotyczących optymalizacji procesów zakupowych przy użyciu narzędzi i metodologii Lean,
- bogaty pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, darmowe lekcje języka angielskiego, kantyna pracownicza,
- bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń (w tym szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe),
- praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania gamy produktów oraz odbiorców,
- udział w ciekawych międzynarodowych projektach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
- bardzo dobra atmosfera pracy tworzona przez zgrany zespół profesjonalistów z różnych krajów.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi