Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów (k/m)
Miejsce pracy: RzeszówZakres zadań:
Wymagania:
Oferujemy:
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
- wyszukiwanie oraz współpraca z producentami i dostawcami,
- prowadzenie bazy dostawców oraz jej stały rozwój,
- kompleksowa obsługa zamówień zakupu,
- analizowanie ofert dostawców, negocjacje cen oraz warunków współpracy,
- formalizowanie współpracy z dostawcami i realizowanie celów zakupowych,
- zagwarantowanie bezpieczeństwa firmy w zakresie źródeł dostaw alternatywnych,
- składanie zamówień u dostawców, ustalanie szczegółów zakupów oraz kontrola faktur zakupowych,
- przetwarzanie raportów i analiz, praca na bazach danych,
- tworzenie listy zamówień, analiza ofert.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku minimum rok,
- znajomość branży automotive - mile widziane,
- znajomość języka angielskiego min. B1,
- znajomością zagadnień, które związane są z obszarem zakupów, dystrybucji oraz logistyki,
- umiejętności negocjacyjne oraz rozwiązywania problemów,
- wielozadaniowość, komunikatywność, dokładność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu i w stresujących warunkach,
- czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, bezpośrednio w strukturach naszego Klienta,
- przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- niezbędne narzędzia pracy,
- pracę od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.