
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. Wynajmu Nieruchomości
Miejsce pracy: ŁódźDla międzynarodowej firmy działającej na rynku nieruchomości, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Wynajmu Nieruchomości Biurowych. Jest to praca hybrydowa z biura łódzkiego.
Zakres obowiązków:
- Wyszukiwanie i identyfikacja potencjalnych najemców chcących wynająć nieruchomość;
- Prowadzenie spotkań z klientami;
- Sporządzanie ofert handlowych i zarządzanie umowami;
- Prowadzenie negocjacji warunków najmu;
- Komunikacja z najemcami i dostawcami zewnętrznymi;
- Doradztwo w zakresie prawa najmu.
Wymagania:
- 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
- Wykształcenie wyższe;
- Bardzo dobra znajomość j. Angielskiego (min. B2);
- Znajomość aktualnych przepisów z zakresu nieruchomości;
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office;
- Rozwinięte kompetenecje społeczne, negocjacyjne.
Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Praca w godzinach biurowych od poniedziałku do piątku;
- Biuro zlokalizowane w centrum Łodzi;
- Praca hybrydowa;
- Kameralna atmosfera.
