#

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

ATERIMA

Kraków, małopolskie

ATERIMA
Jesteśmy łowcami talentów. Z uwagą słuchamy, dzięki temu
precyzyjnie trafiamy w potrzeby i oczekiwania Klienta i Kandydata.
Szukamy profesjonalnie i z zaangażowaniem, by…
znaleźć najlepszych ludzi z głową!

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Kraków,
Do twoich obowiązków należeć będzie:
  • obsługa klienta krajowego i zagranicznego w zakresie wsparcia technicznego w tym: instalacje i konfiguracja aplikacji CAM i CAD
  • wsparcie merytoryczne klientów w zakresie obsługi oprogramowania (zdalne i na miejscu u klientów)
  • testowanie oprogramowania
  • stosowanie się do procedur i wytycznych firmy w zakresie wykonywania obowiązków i obsługi klienta

Zgłoś się do nas, jeśli:
  • posiadasz doświadczenie we wsparciu technicznym klientów, rozwiązywaniu, opisywaniu oraz raportowaniu błędów w oprogramowaniu
  • posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B2
  • masz wykształcenie wyższe
  • posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś mobilny
  • posiadasz znajomość CAD
  • jesteś komunikatywny oraz posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się nowych zagadnień z zakresu techniki i oprogramowania

Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz umowę o pracę
  • współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku oprogramowania
  • wewnętrzne szkolenia branżowe
  • wyjazdy szkoleniowe do Włoch
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz awansów

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
ATERIMA

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi