Jesteśmy łowcami talentów. Z uwagą słuchamy, dzięki temu
precyzyjnie trafiamy w potrzeby i oczekiwania Klienta i Kandydata.
Szukamy profesjonalnie i z zaangażowaniem, by…
znaleźć najlepszych ludzi z głową!
precyzyjnie trafiamy w potrzeby i oczekiwania Klienta i Kandydata.
Szukamy profesjonalnie i z zaangażowaniem, by…
znaleźć najlepszych ludzi z głową!
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Kraków,Do twoich obowiązków należeć będzie:
Zgłoś się do nas, jeśli:
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- obsługa klienta krajowego i zagranicznego w zakresie wsparcia technicznego w tym: instalacje i konfiguracja aplikacji CAM i CAD
- wsparcie merytoryczne klientów w zakresie obsługi oprogramowania (zdalne i na miejscu u klientów)
- testowanie oprogramowania
- stosowanie się do procedur i wytycznych firmy w zakresie wykonywania obowiązków i obsługi klienta
Zgłoś się do nas, jeśli:
- posiadasz doświadczenie we wsparciu technicznym klientów, rozwiązywaniu, opisywaniu oraz raportowaniu błędów w oprogramowaniu
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B2
- masz wykształcenie wyższe
- posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś mobilny
- posiadasz znajomość CAD
- jesteś komunikatywny oraz posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się nowych zagadnień z zakresu techniki i oprogramowania
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz umowę o pracę
- współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku oprogramowania
- wewnętrzne szkolenia branżowe
- wyjazdy szkoleniowe do Włoch
- możliwość rozwoju zawodowego oraz awansów
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.