Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 26/09/2017.

Specjalista ds. wsparcia technicznego sprzedaży

Kraków, małopolskie

Conrad Electronic Polska

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska:
1. wspieranie działu call center informacjami i poradami dla klientów sklepu internetowego Conrad Electronic.
2. wspieranie działu marketingu w doborze produktów do promocji z zakresu Multimedia - black goods, Biuro i komputery, Dom i ogród, Hobby, Narzędzia/Warsztat, Podzespoły elektroniczne, Energia, Samochód.
3. śledzenie nowinek technicznych, analizę rynku i konkurencji pod względem oferowanych produktów z kategorii Multimedia - black goods, Biuro i komputery, Dom i ogród, Hobby, Narzędzia/Warsztat, Podzespoły elektroniczne, Energia, Samochód.



Wymagania

1. Zainteresowanie rozwiązaniami technicznymi poprawiającymi jakość życia, nowymi technologiami, majsterkowaniem
2. Umiejętność analitycznego myślenia
3. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
4. Wysoka komunikatywność

Mile widziane:
1. znajomość języka niemieckiego

Prezentacja firmy

Największy w Europie wysyłkowy sprzedawca elektroniki, techniki i technologii.

... Firma z ponad 80-cio letnią tradycją specjalizująca się w sprzedaży wysyłkowej w obszarze technologi, techniki i elektroniki. W ofercie ponad 100 000 produktów, które są wysyłane do ponad 100 krajów.

W 2010 roku Conrad rozpoczyna własną działalność w Polsce. Poszukujemy pracowników do nowego przedsięwzięcia e-commerce.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/05/2010
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Internet / E-Commerce
do góry