#

Specjalista ds. wsparcia procesu zamówień z językiem niemieckim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. wsparcia procesu zamówień z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Katowice
7-6-57444

Wspierając postępujący rozwój centrum biznesowego firmy z sektora produkcyjnego poszukujemy Kandydatów, który chcieliby wykorzystywać swoje kompetencje i wzbogacać doświadczenie na stanowisku w ramach pierwszej linii kontaktu dla klientów biznesowych w kontekście procesu realizacji zamówień.

Główne zadania:
- przyjmowanie zgłoszeń od klientów składających zamówienia na produkty firmy (telefonicznie, mailowo, poprzez chat),
- weryfikacja danych w systemie i odpowiadanie na zgłoszone zapytania,
- monitoring realizacji procesu zamówienia,
- kontakt z działami wewnątrz organizacji w celu udzielenia odpowiedzi klientowi lub doprowadzenia do rozwiązania problemu,
- dbanie o wysoką jakość danych w systemie, weryfikacja ich poprawności,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania:
- biegłość w posługiwaniu się językiem niemieckim,
- dobry poziom języka angielskiego,
- nastawienie na współpracę,
- proaktywność w podejmowaniu działań,
- doświadczenie w obszarze kontaktu z klientem biznesowym, preferowane w strukturach centrum usług wspólnych lub w środowisku BPO.

Korzyści:
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji i statusie lidera w swojej branży,
- dołączenie do nowotworzonych struktur centrum biznesowego (insourcing),
- realne możliwości rozwoju w perspektywie długoterminowej,
- możliwość dołączenia do firmy o wysokiej kulturze pracy i nastawieniu na budowanie długofalowych relacji z pracownikami,
- atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o pakiet korzyści poza płacowych,
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi