#

Specjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta - Katowice

ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk

Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

JEŻELI:
  • wykształcenie wyższe, mile widziane w zakresie digital marketing i social media, marketing, komunikacja społeczna,
  • umiejętność analizy treści z mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, X,
    TikTok, You Tube),
  • doświadczenie w monitoringu mediów lub komunikacji digitalowej,
  • mile widziana znajomość obsługi narzędzi do monitoringu mediów (np. Brand24, SentiOne, Sprout Social, Hootsuite),
  • zdolność wyciągania wniosków i przygotowywania rekomendacji strategicznych,
  • umiejętność tworzenia prostych scenariuszy treści i koncepcji komunikacyjnych,
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego,
  • samodzielność, inicjatywa i umiejętność pracy koncepcyjnej.

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
  • monitoring aktywności w kanałach społecznościowych (zarówno oficjalnych jak i powiązanych z marką),
  • analiza danych i treści pojawiających się w przestrzeni internetowej, mających wpływ na wizerunek firmy i jakość obsługi klienta,
  • opracowanie rekomendacji dotyczących potencjalnych kierunków rozwoju kanałów social media w zakresie obsługi klienta,
  • współtworzenie scenariuszy komunikacyjnych i treści testowych (koncepcyjnych) z myślą o przyszłym wdrożeniu cyfrowej obsługi klienta przez social media,
  • pozostałe prace administracyjno-biurowe związane z obsługiwanym obszarem.

OFERUJEMY CI:
  • ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę w dużej korporacyjnej firmie,
  • uczestnictwo w interesujących projektach,
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz dostęp bieżący do platformy e-learningowej (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)​,
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami,
  • wynagrodzenie zasadnicze + premia kwartalna,
  • możliwość wykonywania pracy w systemie hybrydowym.

 

Każdy z Kandydatów ma zapewnioną pełną dyskrecję z naszej strony.

Agencja zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji (CV) tylko i wyłącznie w urzędowym języku polskim.

Procedura zgłoszeń wewnętrznych dostępna jest w siedzibie Agencji, pod adresem 44-100 Gliwice, ul. Chorzowska 44c.

W swojej aplikacji prosimy koniecznie umieścić klauzulę ZGODNIE z poniższą treścią:
'Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy w Gliwicach, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym.'

 


Prezentacja firmy

Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/05/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi