Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/12/2019.

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Kraków, małopolskie

ATERIMA WORK

Opis stanowiska pracy

Do twoich obowiązków należeć będzie:
  • Obsługa połączeń przychodzących
  • Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń od Klientów
  • Udzielanie Klientom odpowiedzi na pytania dot. oferowanych usług
  • Dbanie o najwyższą jakość usług świadczonych przez nasz zespół

Zgłoś się do nas, jeśli:
  • Potrafisz w sposób profesjonalny wspierać Klientów
  • Jesteś komunikatywny i lubisz współpracować w zespole
  • Potrafisz sprawnie posługiwać się komputerem
  • Masz dobrą dykcję
  • Jesteś otwarty na nowe doświadczenia i masz poczucie humoru
  • Stawiasz na rozwój poprzez aktywny udział w szkoleniach wewnętrznych

Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio w strukturach Klienta
  • Wynagrodzenie na poziomie 1900 zł netto + system premiowy
  • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Pracę w dogodnej lokalizacji: Kraków, ul. Wielicka
  • Jasną ścieżkę kariery oraz możliwość rozwoju
  • Pracę zmianową w dni robocze w godzinach 7.00-22.00 oraz czasami w soboty w godz. 8.00-20.00 i niedziele 8.00-16.00
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: multisport, opieka lekarska

Prezentacja firmy

ATERIMA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agencją zatrudnienia,... wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 7085.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Zasadnicze zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Inne , Praca Obsługa klienta
do góry