Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 05/08/2021.

Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością jęz. niemieckiego i angielskiego

Kraków, małopolskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Obecnie dla globalnego dostawcy technologii i usług marketingowych poszukujemy Kandydatów/ek gotowych podjąć pracę w Krakowie na poniższym stanowisku:

Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością jęz. niemieckiego i angielskiego

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
  • Atrakcyjne warunki finansowe: wynagrodzenie zasadnicze plus premie,
  • Pracę z prestiżowym produktem i rozwiązaniem marketingowym,
  • Kontakt z najnowocześniejszymi technologiami. Pracę w międzynarodowym, innowacyjnym środowisku. Możliwość nieustannego poszerzania wiedzy w obszarze najnowszych technologii,
  • Profesjonalne wdrożenie do pracy i kompleksowe przeszkolenie,
  • Indywidulany pakiet profesjonalnych szkoleń dostosowanych do Twoich potrzeb w trakcie całego okresu zatrudnienia,
  • Profesjonalne wsparcie ze strony firmy zarówno w trakcie wdrożenia jak i później,
  • Przyjazne środowisko pracy w międzynarodowym zespole,
  • Jasno sprecyzowana ścieżka kariery,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość pracy zdalnej po ukończonym szkoleniu,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in.: opieka medyczna, w tym dentystyczna, karta sportowa, dofinasowanie do kursów językowych i studiów oraz inne,
  • Pakiet relokacyjny dla osób przeprowadzających się do Krakowa z zagranicy.

Czekamy na Twoje zgłoszenie jeśli uważasz że:

  • Znasz język niemiecki na poziomie B2/C1 oraz angielski na poziomie min.B2,
  • Jesteś gotowa/y na podjęcie pracy w Krakowie.

A także:

  • Chcesz zdobyć wiedzę dotyczącą najnowszych technologii i pracować dla jednej z największych globalnych firm z branży IT,
  • Jesteś komunikatywna/y i łatwo nawiązujesz kontakty,
  • Z determinacją i zaangażowaniem realizujesz wyznaczone cele,
  • Posiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjne i analityczne,
  • Potrafisz budować pozytywne relacje,
  • Prezentujesz wysoką kulturę osobistą,
  • Jesteś dobrze zorganizowana/y,
  • Szybko przyswajasz nowe informacje,
  • Jesteś zaangażowany/a, zdeterminowana/y, pozytywnie nastawiona/y.

Twoim dodatkowym atutem będzie posiadane doświadczenie w obsłudze klienta lub na stanowisku związanym z wsparciem sprzedaży.


Do Twoich zadań będzie należało:

  • Profesjonalna obsługa stałych klientów w zakresie najnowszych technologii marketingowych (zadania nie są związane z pozyskiwaniem nowych klientów),
  • Prezentowanie i przedstawianie produktów i rozwiązań firmy, indywidualnie dopasowanych do potrzeb klienta,
  • Dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta oraz rzetelne doradztwo,
  • Budowanie silnych i długofalowych relacji z klientami,
  • Realizacja indywidulanych celów biznesowych.

Oferta dotyczy pracy stałej. Zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego Klienta.

Prowadzimy rekrutację on-line.

Informujemy, iż będziemy się kontaktować z wybranymi Kandydatami.



Numer referencyjny: Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością jęz. niemieckiego i angielskiego

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. belongs to Adecco Group - the world’s leading provider of HR... solutions, we have a network of 5,100 branches, in over 60 countries and territories around the world. We have been present in Poland since 1994. In 2014, work through Adecco Poland found more than 46 000 people. Adecco Poland Sp. z o.o. is an Employment Agency (Certificate No. 364).   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry