Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy z sektora SSC/BPO, poszukujemy Kandydatów ze znajomością języków obcych, otwartych na codzienną pracę z klientem. Poszukujemy zarówno osób do działu Ksiegowości (AP/AR), jak i do działu HR.
Specjalista ds. Wsparcia Klienta Międzynarodowego ze znajomością języków obcych (Księgowość/HR)Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
Utrzymywanie relacji z klientem biznesowym,
odpowiadanie na zapytania przychodzące drogą mailową, telefoniczną lub w formie czatu (lub wykonywanie połączeń wychodzących - w zależności od działu),
aktualizowanie baz danych i dokumentacji,
przygotowywanie raportów,
stała współpraca z innymi działami firmy,
odpowiedzialność za zadania w ramach danego obszaru (księgowość lub HR).
Wymagania:
Dobra znajomość jednego z następujących języków: francuskiego, niemieckiego lub włoskiego (na poziomie co najmniej B2),
posługiwanie się j. angielskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (co najmniej B1),
dobra znajomość pakietu MS Office,
analityczne myślenie i przywiązywanie uwagi do szczegółów,
umiejętność organizacji czasu pracy,
umiejętność pracy w zespole,
chęć nauki i rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Oferujemy:
Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji z ustaloną ścieżką kariery,
pracę dla największych globalnych marek,
konkurencyjne wynagrodzenie,
możliwość rozwoju umiejętności językowych,
szkolenia podnoszące wiedzę oraz rozwijające kompetencje miękkie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?