W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. wsparcia klienta biznesowego- język niemiecki(rekrutacja online)
Miejsce pracy: KatowiceDla naszego Klienta wspieramy rozwój centrum Usług Wspólnych dedykowanego do opieki nad procesami biznesowymi prowadzonymi przez europejskie jednostki firmy. Aktualnie budujemy zespól dedykowany do kontaktu z klientem w kontekście zamówień.
Miejsce pracy: Katowice
Główne zadania na stanowisku:
- codzienny kontakt z klientami biznesowymi - mailowy i telefoniczny, w języku niemieckim,
- odpowiadanie na zapytania klientów związane z procesem zamówień,
- monitorowanie procesu zamówień i statusu ich realizacji,
- dbanie o wysoką jakość danych w systemie,
- budowanie dobrego wizerunku firmy.
Wymagania:
- biegły poziom języka niemieckiego,
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (min. B2),
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta w języku obcym,
- proaktywna postawa wobec podejmowanych działań,
- znajomość SAP będzie dodatkowym atutem.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do rozwijających się struktur Centrum Usług Wspólnych firmy z sektora produkcyjnego,
- realny wpływ na przebieg procesów,
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- potencjał na rozwój w strukturach firmy wraz ze wzrostem organizacji.