W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. wsparcia klienta biznesowego- j. hiszpański (rekrutacja online)
Miejsce pracy: KatowiceDla naszego Klienta wspieramy rozwój centrum Usług Wspólnych dedykowanego do opieki nad procesami biznesowymi prowadzonymi przez europejskie jednostki firmy. Aktualnie budujemy zespól dedykowany do kontaktu z klientami biznesowymi rynku hiszpańskiego.
Miejsce pracy: Katowice
Główne zadania na stanowisku:
- monitorowanie statusu realizacji złożonych zamówień i odpowiadanie na zapytania klientów,
- administrowanie danymi w systemie, dbanie o ich wysoką jakość,
- zapewnianie profesjonalnej obsługi klienta biznesowego (telefonicznie i mailowo),
- codzienna współpraca z wewnętrznymi pracownikami firmy,
- odpowiadanie na zapytania klientów zgodnie ze standardami,
- budowanie dobrego wizerunku firmy.
Wymagania:
- bardzo dobry poziom języka hiszpańskiego,
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta w języku obcym,
- proaktywna postawa wobec podejmowanych działań,
- znajomość SAP będzie dodatkowym atutem.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do rozwijających się struktur Centrum Usług Wspólnych firmy z sektora produkcyjnego,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji i statusie lidera w swojej branży,
- realny wpływ na przebieg procesów,
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- potencjał na rozwój w strukturach firmy wraz ze wzrostem organizacji.