Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: KrakówZapraszamy studentów studiów niestacjonarnych (kierunki IT i pokrewne) oraz techników po szkole średniej.
Opis stanowiska:
- Wsparcie projektu wymian laptopów użytkowników
- Wsparcie zdalne przed i po wymianie (środowisko biurowe Microsoft, SAP)
- Praca hybrydowa: w biurze oraz home office
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość systemów biurowych Microsoft,
- Bardzo dobra znajomość MS Windows 10,
- Komunikatywność,
- Umiejętność rozwiązywania problemów,
- Aktywna postawa w pracy,
- Samodzielność (samodzielna praca z użytkownikiem bez wsparcia innych członków zespołu),
- Warunki do pracy z domu (internet, ergonomiczne wyposażenie),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (swobodna komunikacja, zespół mieszany polsko-angielski, samodzielne wspieranie anglojęzycznych użytkowników)
Dodatkowy atut:
- Znajomość systemów korporacyjnych Audio/Video, Skype room, rozbudowanych systemów konferencyjnych.