Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/08/2021.

Specjalista ds. wsparcia IT

Kraków, małopolskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zapraszamy studentów studiów niestacjonarnych (kierunki IT i pokrewne) oraz techników po szkole średniej.

Opis stanowiska:
- Wsparcie projektu wymian laptopów użytkowników
- Wsparcie zdalne przed i po wymianie (środowisko biurowe Microsoft, SAP)
- Praca hybrydowa: w biurze oraz home office

Wymagania

Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość systemów biurowych Microsoft,
- Bardzo dobra znajomość MS Windows 10,
- Komunikatywność,
- Umiejętność rozwiązywania problemów,
- Aktywna postawa w pracy,
- Samodzielność (samodzielna praca z użytkownikiem bez wsparcia innych członków zespołu),
- Warunki do pracy z domu (internet, ergonomiczne wyposażenie),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (swobodna komunikacja, zespół mieszany polsko-angielski, samodzielne wspieranie anglojęzycznych użytkowników)

Dodatkowy atut:
- Znajomość systemów korporacyjnych Audio/Video, Skype room, rozbudowanych systemów konferencyjnych.

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera... swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/07/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems
do góry