Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/07/2019.

Specjalista ds. Wdrożeń

31-280 Kraków, małopolskie

Shoper® / Dreamcommerce S.A.

Opis stanowiska pracy

Poszukujemy nowej osoby do projektu Shoper Premium - to usługa tworzenia indywidualnego rozwiązania dostosowanego do potrzeb klienta. Od analizy założeń projektu, poprzez dobór rozwiązań i ich wdrożenie po ciągłą optymalizację. Do tego projektu poszukujemy Specjalisty ds. Wdrożeń, który będzie odpowiedzialny/a za prowadzenie dedykowanych wdrożeń wykorzystujących oprogramowanie Shoper poprzez:

  • bieżący kontakt z klientami (w kanałach mail/ telefon/ spotkanie) w kwestiach związanych z obsługą sklepu działającego na platformie Shoper

  • prowadzenie wdrożeń sklepów internetowych wedle ustalonego wcześniej harmonogramu, przy współpracy z developerami, grafikami, projektantami zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi (np. agencja obsługująca kompleksowo Klienta)

  • koordynację  migracji z innych platform przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi dostępnej bazy Partnerów dla Shoper Premium

  • zgłaszanie nowych potrzeb, pomysłów  pod kątem rozwoju aplikacji w Appstore oraz w procesie realizacji projektów wewnętrznych Shoper Premium

Wymagania

Wymagania:

  • min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku lub doświadczenia w e-commerce (idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce lub systemów CMS)

  • umiejętności analityczne

  • bardzo dobra organizacja  pracy i samodzielnie zarządzanie projektami

  • podstawowa znajomość Google Analytics, Google Tag Manager

  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej

  • orientacyjna znajomość zagadnień technicznych tj: HTML / CSS / JS, znajomość zasad programowania, procesów w sklepie: dropshipping, import produktów, API

  • umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientem (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm.

  • samodzielność, nastawienie na realizację wyznaczonych celów


Oferujemy:

  • eealny wpływ na rozwój rynku e-commerce oraz usługi Shoper Premium, 

  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.

  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko

  • płaska struktura - dzięki czemu masz większy wpływ na rozwój produktu i szybszą realizację projektów

  • elastyczne godziny pracy - ważne, byśmy w ciągu dnia mogli się spotkać (ale uwaga - nie pracujemy zdalnie),

  • benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, konsola PS4 Pro, piłkarzyki, kawa, owoce i inne...

  • bezpłatny parking dla pracowników

Prezentacja firmy

DreamCommerce SA to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu... internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, a naszym flagowym produktem jest platforma sklepów Shoper, pozwalających na swobodną i profesjonalną sprzedaż online.

Z naszego oprogramowania korzysta ponad 25 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Project Management , Praca IT - Sprzedaż , Praca Internet / e-commerce
Zapisz ofertę
do góry