#

Specjalista ds. Wdrożeń

Shoper

Kraków, małopolskie

Shoper
Shoper to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, pozwalając na swobodną i profesjonalną sprzedaż online. Z naszego oprogramowania korzysta ponad 15 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.

Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!

Specjalista ds. Wdrożeń

Miejsce pracy: Kraków

Poszukujemy nowej osoby do projektu Shoper Premium - to usługa tworzenia indywidualnego rozwiązania dostosowanego do potrzeb klienta. Od analizy założeń projektu, poprzez dobór rozwiązań i ich wdrożenie po ciągłą optymalizację. Do tego projektu poszukujemy Specjalisty ds. Wdrożeń, który będzie odpowiedzialny/a za prowadzenie dedykowanych wdrożeń wykorzystujących oprogramowanie Shoper poprzez:

  • bieżący kontakt z klientami (w kanałach mail/ telefon/ spotkanie) w kwestiach związanych z obsługą sklepu działającego na platformie Shoper

  • prowadzenie wdrożeń sklepów internetowych wedle ustalonego wcześniej harmonogramu, przy współpracy z developerami, grafikami, projektantami zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi (np. agencja obsługująca kompleksowo Klienta)

  • koordynację  migracji z innych platform przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi dostępnej bazy Partnerów dla Shoper Premium

  • zgłaszanie nowych potrzeb, pomysłów  pod kątem rozwoju aplikacji w Appstore oraz w procesie realizacji projektów wewnętrznych Shoper Premium

Wymagania:

  • min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku lub doświadczenia w e-commerce (idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce lub systemów CMS)

  • umiejętności analityczne

  • bardzo dobra organizacja  pracy i samodzielnie zarządzanie projektami

  • podstawowa znajomość Google Analytics, Google Tag Manager

  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej

  • orientacyjna znajomość zagadnień technicznych tj: HTML / CSS / JS, znajomość zasad programowania, procesów w sklepie: dropshipping, import produktów, API

  • umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientem (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm.

  • samodzielność, nastawienie na realizację wyznaczonych celów


Oferujemy:

  • eealny wpływ na rozwój rynku e-commerce oraz usługi Shoper Premium, 

  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.

  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko

  • płaska struktura - dzięki czemu masz większy wpływ na rozwój produktu i szybszą realizację projektów

  • elastyczne godziny pracy - ważne, byśmy w ciągu dnia mogli się spotkać (ale uwaga - nie pracujemy zdalnie),

  • benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, konsola PS4 Pro, piłkarzyki, kawa, owoce i inne…

  • bezpłatny parking dla pracowników
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi