
Specjalista ds. Utrzymania Klienta

Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Podstawowa znajomość produktów bankowych.
- Dyspozycyjność do pracy w wymiarze minimum 120 godzin w miesiącu.
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i sprzedażowe.
- Nastawienie na realizację celu sprzedażowego.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Znakomita dykcja.
- Biegła obsługa komputera.
- Doświadczenie w pracy z Klientem.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- Dbaniu o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze klienta.
- Udzielaniu rzetelnych informacji o produktach oraz usługach banku.
- Realizacji kampanii utrzymania klienta przy połączeniach przychodzących oraz wychodzących, które obejmują obecnych klientów banku.
- Aktywnym utrzymywaniu produktów kredytowych oraz depozytowych.
- Budowaniu długoterminowych relacji z Klientem.
Dzięki współpracy z nami:
- Poznasz zasady działania produktów bankowych.
- Zdobędziesz doświadczenie w bankowości, co pozwoli Ci na dalszy rozwój w tej branży.
- Poszerzysz umiejętności komunikacji z ludźmi.
- Zyskasz wiedze i doświadczenie w wykorzystaniu technik sprzedaży.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach banku.
- Motywacyjny system wynagradzania – podstawa + prowizje.
- Dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.).
- System szkoleń podnoszących kwalifikacje.
- Wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej, trenerskiej oraz specjalnie dedykowanego coacha.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
