Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/09/2018.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Należności

Łódź, łódzkie

FallWork Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Aktualnie, naszego Klienta z branży zarządzania należnościami poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko:

Specjalisty ds. Telefonicznej Obsługi Należności

Lokalizacja: Łódź

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

- Prowadzenie telefonicznych negocjacji z klientem (Call Center)
- Motywowanie do spłaty zadłużenia
- Realizacja założonych celów w zakresie kwot odzyskanych
- Wyjaśnianie przyczyn opóźnienia w płatnościach
- Obsługa systemu komputerowego
- Sporządzanie raportów okresowych

Wymagania

Wymagania:

- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, telemarketingu, windykacji telefonicznej
- Gotowość do doradzania klientom w kwestii spłaty zadłużenia
- Duże zdolności komunikacyjne
- Stanowczość, odporność na stres, wysoka kultura osobista
- Sprawna obsługa komputera

Oferujemy:

- Komfortowe warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet benefitów – prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenia grupowe
- Pracę w rozwijającej się firmie

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania swojego CV za pośrednictwem serwisu.

Oferta dotyczy zatrudnienia bezpośredniego

Agencja Pracy FallWork Sp. z o.o. Nr Cert. 6231

Prezentacja firmy

Jesteśmy Agencją Pośrednictwa Pracy która posiada wpis do Krajowego Rejestru Agencji... Zatrudnienia pod nr.6231 , pomagamy znaleźć wymarzoną pracę lub personel o odpowiednich kwalifikacjach. Nasze powstanie jest ściśle powiązane z dużym zapotrzebowaniem na wysokiej jakości usługi.

Zajmujemy się wyszukiwaniem oraz selekcją kadry pracowniczej na każdym szczeblu, bezpośrednim wyszukiwaniem na stanowiska kierownicze.

Zadaniem naszej firmy jest współuczestniczenie w budowaniu sukcesu firm naszych klientów poprzez fachową obsługę. Pośredniczymy pomiędzy pracodawcami a kandydatami poszukującymi pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Administracja biurowa , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Obsługa klienta
do góry