
Specjalista ds. technicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: WarsawManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
- Wstępna klasyfikacja zgłoszeń serwisowych
- Obsługa zgłoszeń serwisowych od klientów pochodzących z różnych kanałów: telefon, e-mail, WWW, automaty zgłoszeniowe
- Weryfikacja uprawnień klienta oraz ich aktualizacja w przypadku niezgodności
- Udział we wszelkich działaniach mających na celu wprowadzanie usprawnień procesów i podnoszenie, jakości świadczonych usług
- Zamawianie części oraz przekazywanie zleceń do inżynierów serwisowych
- Realizacja zadań wsparcia jako I linia
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Dyspozycyjność do pracy również w weekendy
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej w godzinach 7-15, 15-23, 23-7
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność/swoboda poruszania się w świecie komputerów
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat
- Elastyczne godziny pracy – możliwość dopasowania grafiku pod własne potrzeby
- Karta MultiSport
- Opieka medyczna
Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
