Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
Wstępna klasyfikacja zgłoszeń serwisowych
Obsługa zgłoszeń serwisowych od klientów pochodzących z różnych kanałów: telefon, e-mail, WWW, automaty zgłoszeniowe
Weryfikacja uprawnień klienta oraz ich aktualizacja w przypadku niezgodności
Udział we wszelkich działaniach mających na celu wprowadzanie usprawnień procesów i podnoszenie, jakości świadczonych usług
Zamawianie części oraz przekazywanie zleceń do inżynierów serwisowych
Realizacja zadań wsparcia jako I linia
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Doświadczenie w obsłudze klienta
Dyspozycyjność do pracy również w weekendy
Dyspozycyjność do pracy zmianowej w godzinach 7-15, 15-23, 23-7
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność/swoboda poruszania się w świecie komputerów
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełen etat
Elastyczne godziny pracy – możliwość dopasowania grafiku pod własne potrzeby
Karta MultiSport
Opieka medyczna
Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.