#

Specjalista ds. technicznej obsługi klienta

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warsaw, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. technicznej obsługi klienta

Miejsce pracy: Warsaw

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Zadania:

  • Wstępna klasyfikacja zgłoszeń serwisowych
  • Obsługa zgłoszeń serwisowych od klientów pochodzących z różnych kanałów: telefon, e-mail, WWW, automaty zgłoszeniowe
  • Weryfikacja uprawnień klienta oraz ich aktualizacja w przypadku niezgodności
  • Udział we wszelkich działaniach mających na celu wprowadzanie usprawnień procesów i podnoszenie, jakości świadczonych usług
  • Zamawianie części oraz przekazywanie zleceń do inżynierów serwisowych
  • Realizacja zadań wsparcia jako I linia

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym 
  • Doświadczenie w obsłudze klienta 
  • Dyspozycyjność do pracy również w weekendy
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej w godzinach 7-15, 15-23, 23-7
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność/swoboda poruszania się w świecie komputerów

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełen etat 
  • Elastyczne godziny pracy – możliwość dopasowania grafiku pod własne potrzeby
  • Karta MultiSport
  • Opieka medyczna

Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi