Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/07/2019.

Specjalista ds. Szkoleń i Kontroli Jakości (Contact Center)

Kraków, małopolskie

InPost S.A.

Opis stanowiska pracy

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w firmie o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku,
  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością,
  • szkolenia, które pomogą Ci czerpać satysfakcję z zajmowanego stanowiska,
  • możliwość poszerzania swoich kompetencji oraz zdobywania nowych,
  • dofinansowanie do takich benefitów jak opieka medyczna czy karta Multisport,
  • wspólne celebrowanie wydarzeń, zarówno dużych jak i tych mniejszych jak np. Dzień Dziecka czy Dzień Kuriera.

 

Wymagania

Jeśli:

  • chciałbyś/chciałabyś projektować i prowadzić szkolenia z zakresu obsługi klienta oraz wiedzy produktowej,
  • współtworzenie programów i materiałów szkoleniowych nie będzie dla Ciebie problemem,
  • potrafisz oceniać wiedzę i umiejętności pracowników w zakresie jakości obsługi klienta oraz przekazywać im informację zwrotną,
  • lubisz planować i realizować działania mające na celu poprawę jakości realizowanych zadań przez zespół obsługi klienta,
  • chcesz zajmować się identyfikowaniem możliwości poprawy efektywności poszczególnych procesów.

Dodatkowo:

  • posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
  • możesz pochwalić się doświadczeniem zawodowym w obszarze prowadzenia szkoleń,
  • brałeś/aś udział w przeprowadzaniu oceny jakości i udzielaniu informacji zwrotnych,
  • zagadnienia z zakresu jakości obsługi klienta nie są Ci obce,
  • sprawnie obsługujesz się komputerem, szczególnie pakietem MS Office (m.in. Excel i PowerPoint),
  • umiesz przekazywać wiedzę, udzielać informacji zwrotnej oraz dobierać właściwe narzędzia rozwojowe,
  • posiadasz umiejętności i wiedzę w zakresie identyfikacji potrzeb szkoleniowych oraz planowania i organizacji szkoleń,
  • jesteś osobą kreatywną oraz posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne

dołącz do #TeamInPost

Prezentacja firmy

Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą kurierską, której wizytówką jest wyjątkowa usługa... niedostępna u innych – Paczkomaty. Stawiamy na nowoczesność i rozwiązania zapewniające jak największy komfort naszym klientom. Obecnie funkcjonuje ponad 4800 Paczkomatów na terenie całej Polski a ich liczba stale się powiększa!

Obecnie w InPost skupiamy się na działalności e-commerce, w szczególności obsłudze logistycznej paczkomatów i usługach kurierskich dla Klientów sklepów internetowych.

Nasz cel? Sprawić, że będziemy partnerem logistycznym dla wszystkich sklepów internetowych w Polsce.

Co oferujemy?

Chcemy zaoferować Ci coś więcej niż tylko stabilne zatrudnienie. InPost to dziś ogromna firma, ale naszą siłą na zawsze pozostanie duch startupu. Nie znajdziesz u nas korporacyjnego zadęcia, chwalimy się nieformalną atmosferą jaka u nas panuje. Jesteśmy elastyczni i ciągle szukamy nowych możliwości rozwoju i doskonalenia naszych usług, dzięki czemu i Ty masz możliwość rozwoju swoich kompetencji. Nie stoimy w miejscu i wiemy, że Ty również tego nie chcesz – przed Tobą wiele okazji, by uczestniczyć w ciekawych projektach, brać udział w szkoleniach czy skorzystać z wielu perspektyw rekrutacji wewnętrznej (w pierwszej kolejności stawiamy na naszych pracowników!).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Kontrola jakości , Praca Obsługa klienta
do góry