Miejsce pracy: zdalna
Zadania:
- pozyskiwanie nowych klientów,
- utrzymywanie współpracy i dbanie o najważniejszych klientów firmy,
- organizowanie spotkań i negocjacji biznesowych
- dbanie o wysoki poziom standardów obsługi klienta zgodny z polityką i procedurami firmy.
Wymagania:
- dobra znajomość komputera (pakiet MS Office),
- prawo jazdy kat. B,
- zaangażowanie,
- komunikatywność i umiejętność pracy z klientem,
- umiejętność logicznego myślenia i podejmowania decyzji,
- umiejętność planowania własnego czasu pracy i samodyscyplina,
- znajomość języka angielskiego - mile widziana.
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie,
- pracę od zaraz,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
- przyjazną atmosferę pracy,
- ciekawą pracę z możliwościami rozwoju.
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji poprzez portal.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób; fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).