Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 09/12/2018.

Specjalista ds. Sprzedaży (Utrzymanie Klienta)

Kraków, małopolskie

nazwa.pl- AŚ

Opis stanowiska pracy

Szukamy osoby, która odpowiedzialna będzie za:

  • telefoniczny i mailowy kontakt z naszymi klientami, mający na celu przedłużenie współpracy,
  • doradztwo klientom przy wyborze odpowiadających im potrzebom rozwiązań i usług,
  • udzielanie pomocy klientom poprzez współpracę z innymi działami firmy,
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozytywnego wizerunku firmy,
  • przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych,
  • realizację zadań sprzedażowych.

Jeżeli posiadasz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, nastawienie na realizację zadań sprzedażowych a do tego możesz się pochwalić determinacja w działaniu i zaangażowaniem to właśnie Ciebie potrzebujemy!

Twoim dodatkowym atutem będzie

  • doświadczenie w telemarketingu, sprzedaży lub obsłudze klienta,
  • znajomość usług internetowych i rynku e-commerce oraz chęć poszerzania swojej wiedzy w tym zakresie,
  • posiadanie statusu studenta studiów zaocznych.

W zamian zaoferujemy Ci:

  • wdrożenie do pracy poprzez szkolenia produktowe oraz sprzedażowe
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00 lub 9.00-17.00
  • umowę o pracę
  • premię uzależnioną od wyników
  • pracę w zespole specjalistów chętnych do dzielenia się wiedzą
  • nowoczesne biuro w niedalekiej odległości od centrum Krakowa
  • stałe podnoszenie kompetencji przez udział w ciekawych szkoleniach
  • możliwość awansu na wyższe stanowiska oraz udział w rekrutacjach wewnętrznych
  • pakiet atrakcyjnych benefitów

Prezentacja firmy

nazwa.pl jest jednym z liderów branży hostingowej w Europie Środkowo-Wschodniej oraz... jedną z największych polskich firm z branży IT. Od 1997 roku tworzy i dostarcza kompleksowe usługi, dzięki którym już dwa miliony użytkowników zaistniało w sieci. Oferowany przez firmę niezawodny hosting oraz poczta e-mail pozwalają rozwijać polski sektor MSP i pobudzać jego ciągły wzrost. To odpowiedzialna, ale także bardzo inspirująca rola.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/04/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Obsługa klienta , Praca Praca dla studenta
do góry