Pozyskiwanie sponsorów i partnerów dla konferencji i cyklicznych forów w perspektywie jednostkowej, rocznej i wieloletniej
Głównie kontakt z klientem zagranicznym (w obrębie Europy)
Nawiązywanie relacji z firmami chcącymi promować swoje
usługi podczas konferencji, ich obsługa przed i podczas wydarzeń, współpraca z zespołem przygotowującym szkolenia i konferencje.
Rozwijanie współpracy obecnymi z Klientami
Realizacja założonych budżetów sprzedaży
Prowadzenie negocjacji handlowych i prezentacji oraz współudział w tworzeniu nowych projektów konferencyjnych
Doświadczenie w sprzedaży usług B2B, sponsoringu konferencji i wydarzeń lub sprzedaż powierzchni reklamowej w mediach branżowych
Bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i negocjacji
ukierunkowanych na klienta biznesowego
Atutem będzie znajomość branży energetycznej/ przemysłu, pożądane są własne kontakty
Jesteśmy firmą analityczno – doradczą specjalizującą się w zagadnieniach... Rozwiń
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.