Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży (m/k)
Miejsce pracy: Olsztyn, PolskaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- rozwój i systematyczne pogłębianie rynku sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
- identyfikowanie potrzeb klientów,
- przygotowywanie ofert handlowych dla klientów,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami,
- raportowanie wyników, analizę skuteczności i efektywności działań
- realizację założonego budżetu sprzedaży.
Wymagania:
- doświadczenie zawodowe na stanowisku handlowca B2B,
- prawo jazdy kat. B - warunek konieczny,
- doświadczenie w sprzedaży wyrobów i półwyrobów hutniczych - mile widziane,
- umiejętności negocjacyjne, szeroko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- kreatywność, otwartość, odpowiedzialność,
- nastawienie na wynik i realizację celów biznesowych,
- biegła znajomości obsługi komputera (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint).
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia (podstawa + premia kwartalna),
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon),
- miejsce pracy: teren województwa warmińsko-mazurskiego oraz bliskie jego sąsiedztwo,
- bogaty pakiet socjalny.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.