
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży krajowej (m/k)
Miejsce pracy: TyczynZakres obowiązków:
Wymagania:
Oferujemy:
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
- pozyskiwanie nowych klientów na polskim rynku,
- pozyskiwanie zamówień i koordynowanie ich realizacji,
- realizowanie celów sprzedażowych,
- bieżąca obsługa klientów B2B,
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji,
- raportowanie bieżących wyników pracy.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy z klientem biznesowym,
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedażowym w obszarze FMCG,
- znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność i umiejętność organizowania pracy,
- inicjatywa oraz entuzjazm do podejmowania nowych zadań.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie plus motywujący system premiowy (po okresie próbnym),
- ubezpieczenie na życie,
- dofinansowanie do nauki języków i innych szkoleń.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.