Patrol Group Sp. z o. o. S.K.A. działa na rynku już od ponad 20 lat. Jesteśmy polską firmą produkującą i sprzedającą produkty z tworzyw sztucznych (skrzynki narzędziowe, akcesoria do ogrodów, donice, itp.). Zatrudniamy kilkuset wspaniałych pracowników a naszymi klientami są największe sieci handlowe – w Polsce i na świecie. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę naszych klientów zagranicznych:
Opis stanowiska:
- Nawiązywanie współpracy z klientami zagranicznymi (Niemcy, Austria, Szwajcaria) i budowanie z nimi długotrwałych relacji,
- Opieka nad dotychczasowymi klientami,
- Kompleksowa obsługa klienta w zakresie operacyjno-logistycznym - koordynacja procesu wysyłek produktów do klientów zagranicznych;
- Realizacja procesu sprzedaży,
- Badanie podległego rynku, przeprowadzanie analiz,
- Pomoc w organizacji wyjazdów zagranicznych, uczestnictwo w międzynarodowych targach branżowych,
- Współpraca z działem produkcji, logistyki i marketingu.
Wymagania:
- Min. roczne doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. Eksportu/ Sprzedaży/ Importu,
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i w piśmie,
- Prawo jazdy kat. B,
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie w obsłudze zagranicznego klienta sieciowego będzie szczególnym atutem,
- Gotowość do odbywania podróży służbowych,
- Wysoka orientacja na efekty oraz jakość wykonywanych działań,
Oferujemy:
- Odpowiedzialną i ciekawą pracę w strukturach dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu międzynarodowym;
- Możliwość poszerzenia doświadczenia zawodowego w gronie profesjonalistów;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Miłą atmosferę w pracy, zgrany i sympatyczny zespół pracowników;
- Samodzielne stanowisko pozwalające rozwijać się i nabywać nowe kompetencje;
- Multisport, ubezpieczenie, darmowy parking, kawa na dzień dobry!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.