Opis stanowiska pracy
Meeting Factory - organizator ogólnopolskich konferencji i szkoleń poszukuje specjalisty ds. sprzedaży i obsługi klienta.
Oferujmy:
- pracę na pełny etat
- umowę o pracę lub zlecenie
- dużą samodzielność działania
- szkolenia na każdym etapie pracy
- wsparcie menadżera
- motywujący system premiowy
- dodatkowe ubezpieczenie
Obowiązki:
- telefoniczny kontakt z firmami – sponsorami i partnerami konferencji
- obsługa dotychczasowych klientów
- pozyskiwanie nowych klientów, rozszerzanie bazy klientów
- nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy
- prace administracyjne w sekretariacie (kompletowanie dokumentacji, obsługa systemu, obsługa pism i korespondencji)
- raportowanie i dokumentowanie sprzedaży
Oczekiwania:
- samodzielność i dobra organizacja czasu pracy
- nastawienie na realizację krótkoterminowych celów sprzedażowych
- łatwość nawiązywania kontaktów
- wielozadaniowość, dobra organizacja pracy
- zdolności negocjacyjne
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług
Prosimy o przesłanie Cv + list motywacyjny.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)".
Prezentacja firmy
Meeting Factory sp. zo.o.
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/01/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management