Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/12/2017.

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

Kraków, małopolskie

FRISCOM s.c.

Opis stanowiska pracy

Friscom s.c. - operator portali internetowych związanych z nieruchomościami (Dominium oraz Biura) - poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży i obsługi klienta, która będzie odpowiedzialna za obsługę obecnych klientów, pozyskiwanie nowych oraz uczestnictwo w działaniach marketingowych firmy (miejsce pracy: Kraków).

Zakres obowiązków:
* nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami
* aktualizacja i przygotowywanie ogłoszeń oraz publikacja reklam internetowych
* rozpoznawanie potrzeb klientów, opracowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy
* aktywna sprzedaż produktów i usług oferowanych przez portale
* udział w działaniach marketingowych firmy (m.in. imprezy targowe)
* uczestniczenie we wdrażaniu nowych funkcjonalności portalu
* analizowanie skuteczności kampanii reklamowych, sprawdzanie statystyk, przygotowywanie raportów

Oczekiwania:
* wysoka kultura osobista i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
* umiejętność inicjowania i podtrzymywania dobrych relacji
* nastawienie na rezultaty
* dobra organizacja pracy, sumienność, obowiązkowość, samodzielność
* gotowość do nauki nowych programów
* znajomość Internetu i mediów społecznościowych
* mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów i usług
* obsługa podstawowych programów biurowych
* mile widziana umiejętność obsługi programów graficznych

Oferujemy:
* ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze
* możliwość rozwijania nowych projektów i umiejętności
* samodzielne stanowisko umożliwiające realizację własnych pomysłów
* perspektywy rozwoju zawodowego
* wynagrodzenie poparte premią za osiągane wyniki

Możliwe różne formy zatrudnienia (umowa-zlecenie / umowa o pracę) i okres zatrudnienia.

Prezentacja firmy

Firma zajmuje się prowadzeniem portali internetowych

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy:
1 rok
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry