Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
(język niemiecki)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. SP/N/2017
Opis stanowiska:
• Kontakt telefoniczny z klientami indywidualnymi z bazy danych w języku: niemieckim;
• Opracowywanie strategii sprzedaży i tworzenie modelu dosprzedaży produktów;
• Diagnoza indywidualnych potrzeb klientów;
• Obsługa wewnętrznego systemu, aplikacji i baz danych;
• Kształtowanie dobrego wizerunku organizacji oraz dbałość o pozytywne relacje biznesowe.
Wymagania:
• Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1-warunek konieczny
• Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą;
• Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne;
• Doskonała organizacja czasu własnej pracy;
• Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów;
• Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania;
Oferta obejmuje:
• Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy
• Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover);
• System szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży;
• Nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań;
• Możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, który dobrze znasz.
• Elastyczne godziny pracy
• Możliwość pracy stacjonarnej w biurze w Warszawie lub pracy zdalnej w systemie home office
• Możliwość wsparcia przy relokacji
Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/N//2017
HR Systems Sp. z o. o. działa w branży doradztwa personalnego i o... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.