Opis stanowiska pracy
Nr ref. SP/BG/2020
Oczekiwania:
- Biegła znajomość języka bułgarskiego
- Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów
- Odpowiedzialność za powierzone działania
- Motywacja i zaangażowanie
- Entuzjazm, dobre nastawienie i poczucie humoru
Opis stanowiska:
- Kompleksowa obsługa klientów oraz realizacja napływających zamówień;
- Obsługa połączeń przychodzących, wychodzących oraz korespondencji w jęz. bułgarskim;
- Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb;
- Rozwiązywanie ewentualnych problemów dotyczących dostawy zamówionego towaru;
- Bieżący kontakt z podwykonawcami na danym rynku.
Oferujemy:
- Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy
- Premiowanie dobrych wyników
- Możliwość pracy stacjonarnej w Warszawie lub home office
- System szkoleń
- Możliwość używania na co dzień języków obcych
- Przyjazną atmosferę pracy
- Możliwość awansu
Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku "Aplikuj".
Prezentacja firmy
HR Systems Sp. z o. o. działa w branży doradztwa personalnego i o...
HR Systems Sp. z o. o. działa w branży doradztwa personalnego i oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie:
- Praca tymczasowa,
- Rekrutacja,
- Preselekcja,
- Try&Hire,
- Outsourcingu/ zatrudnienie zewnętrzne,
- Interim management,
- Payroll (obsługa kadrowo-płacowa)
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/03/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Sprzedaż - Account Management