Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/08/2019.

Specjalista ds. Sprzedaży / Doradca techniczno-handlowy

01-745 Warszawa, mazowieckie

Nomacom Group

Opis stanowiska pracy

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób, które z zaangażowaniem podchodzą do swojej pracy, są samodzielne, potrafią pracować jednocześnie nad wieloma projektami, a przy tym doskonale sobie radzą z obsługą klientów oraz są otwarte na zdobywanie nowej wiedzy i podnoszenie swoich kwalifikacji.

 

Zakres obowiązków:

• Obsługa aktualnych klientów firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów

• Organizowanie i realizowalnie procesu sprzedaży, w tym prowadzenie spotkań i negocjacji handlowych oraz przygotowywanie ofert dla klientów

• Doradztwo klientom w zakresie zakupu optymalnych produktów i usług

• Realizacja założonych planów sprzedażowych

• Utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych (obsługa przed- i posprzedażowa)

• Bieżące raportowanie według obowiązujących standardów.

 

Oferujemy:

• Rozwój zawodowy w obszarze B2B

• Dużo ambitnych projektów

• Systematyczne szkolenia przeprowadzane przez globalnych producentów rozwiązań IT (techniczne i sprzedażowe)

• Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę

• Atrakcyjne warunki płacowe i system prowizyjny uzależniony od wyników

• Pracę w zgranym zespole

• Telefon służbowy, komputer przenośny

• Niezapomniane wrażenia z wyjazdów integracyjnych.

 

Wymagania

• Wykształcenie min. średnie; preferowane wyższe
• Doświadczenie w sprzedaży B2B
• Umiejętność identyfikowania potrzeb klienta i budowania dobrych relacji
• Silna motywacja w osiąganiu postawionych celów
• Wysoka kultura osobista
• Komunikatywność i obowiązkowość
• Zdolności negocjacyjne
• Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
• Dodatkowym atutem będzie znajomość branży IT.

Prezentacja firmy

Nomacom Group Sp. z o.o. dostarcza klientom biznesowym rozwiązania IT wraz z wartością dodaną... w postaci usług wdrożeniowych oraz wsparcia i serwisu na etapie użytkowania. Oferując tak kompleksową obsługę, wypracowaliśmy stabilną pozycję na rynku i cieszymy się zaufaniem klientów z praktycznie każdej branży, począwszy od przedsiębiorstw handlowo-usługowych, poprzez firmy produkcyjne, a skończywszy na placówkach medycznych i instytucjach państwowych.

Działamy na obszarze całej Polski, ale uczestniczymy również w realizacji projektów dla naszych klientów m.in. z Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii, USA. Pracując w naszej firmie, będziesz miał doskonałą okazję do rozwoju swoich umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca IT - Sprzedaż , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry