Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/06/2021.

Specjalista ds. rozliczeń

Poznań, wielkopolskie

Schenker Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres zadań:

1. Obsługa międzynarodowych klientów strategicznych firmy w zakresie rozliczania i fakturowania, w szczególności:

  • Poprawne i terminowe rozliczanie kosztów ujętych w fakturach przychodzących i wychodzących;
  • Sprawdzanie poprawności faktur i rozliczeń;
  • Wyjaśnianie rozbieżności w rozliczeniach i uzgadnianie poprawnych wersji rozliczeń i faktur;
  • Praca w dedykowanych systemach IT;
  • Tworzenie prostych raportów.

2. Proaktywne usprawnianie procesu obsługi klientów poprzez:

  • Proponowanie działań doskonalących i zaradczych;
  • Poszukiwanie rozwiązań zwiększających efektywność obsługi klienta.

3. Współpraca z innymi zespołami:

  • Wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach;
  • Bieżąca komunikacja dot. obsługiwanych faktur.

4. Udział w telekonferencjach (w języku angielskim).

Oczekiwania wobec kandydata:

  • Doświadczenie w obszarze finansów lub rozliczeń lub fakturowania,
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min.B2),
  • Analityczny sposób myślenia,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność organizowania pracy własnej,
  • Zorientowanie na szczegóły,
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientem,
  • Mile widziane doświadczenie w branży logistycznej/ transportowej oraz studia z zakresu finansów/ rachunkowości
  • Znajomość obsługi EXCEL (podstawowe funkcje i formuły, tabele przestawne),
  • Wykształcenie wyższe.

Dlaczego warto z nami pracować? Oferujemy:

Warunki zatrudnienia:

  • Miejsce pracy: Zbigniewa Romaszewskiego 18, 62-080 Tarnowo Podgórne.
  • Zorganizowany dojazd do pracy z Poznania do Tarnowa Podgórnego.

Kultura i rozwój:

  • Coroczne wydarzenia - Turniej Sportowy
  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń
  • Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy)
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów
  • Indywidualne szkolenie wstępne.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku w okresie zagrożenia epidemiologicznego może pracować zdalnie.

Prezentacja firmy

Schenker Sp. z o.o. oferuje pełny zakres rozwiązań logistycznych, wszystkie rodzaje... transportu, magazynowanie, nowoczesne technologie IT. Prowadzi dedykowane projekty dla firm z różnych branż, np. elektronicznej, AGD, maszynowej, FMCG, chemicznej.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Finanse , Praca Logistyka
do góry